Regulament

Regulament

Tabăra „Nomad” by Nomad Adventure

    ÎNSCRIEREA
  1. Înscrierea reprezintă achitarea avansului de 200lei/ participant; în cazul neachitării avansului rezervarea se anulează si veți fi contactat telefonic. Avansul achitat în momentul înscrierii nu se restituie, cu excepție cazurile medicale justificate; banii nu vor fi restituiți în cazul părăsirii premature a taberei.
  2. DOCUMENTE
  3. Adeverință medicală „clinic sănătos pentru participarea în tabără”, eliberată de medicul de familie pentru toți participanții (inclusiv profesori) și acord parental pentru toți minorii.
  4. SOSIREA ÎN TABĂRĂ
  5. Profesorii/ părinții / tutorii / însoțitorii vor semna acordul parental pentru venire și plecare (în cazul în care cea din urmă se realizează prematur).
  6. Participanţilor nu le este permis să părăsească tabăra fără înștiințarea și acordul coordonatorului taberei.
  7. CAZARE
  8. Nu pot fi cazați în aceeași cameră participanți de sex opus, cu excepția fraților și a surorilor.
  9. Între ora stingerii și ora trezirii, participanții nu se vor plimba pe holuri sau în celelalte camere și vor păstra liniștea.
  10. Participanții vor avea grijă să nu deterioreze bunurile aflate în dotarea taberei (mobilier, aparatură, pereți etc.).
  11. Participanţii nu vor deține și/sau utiliza în perimetrul taberei obiecte care pot provoca degradarea spațiilor de cazare (jucării lipicioase care pot afecta pereții, slime, modelino etc.).
  12. În cazul în care participanții, în mod deliberat sau nu, produc daune unității de cazare, echipamentelor, altor persoane etc., părinții/tutorii legali se obligă ca să suporte costurile aferente.
  13. Sunt interzise alergarea și îmbrâncirea în zona balustradelor. Se va acorda atenţie urcării şi coborârii scărilor.
  14. Orice defecțiune se semnalează coordonatorului taberei sau animatorilor.
  15. SIGURANȚĂ
  16. Participanții nu vor deține sau folosi obiecte care pot pune în pericol sănătatea lor sau a altor persoane (obiecte contondente, tăioase, puști cu bile, lasere etc.). În cazul achiziționării acestora sub formă de suveniruri, ele vor fi predate animatorilor iar copiii le vor primi înapoi în ziua plecării.
  17. Participanții nu vor deține sau consuma substanţe interzise (alcool, tutun, droguri, băuturi energizante etc.).
  18. La activități și ateliere, participanții vor respecta întocmai regulile de siguranță prezentate de animatori.
  19. Participanţii nu au voie să se caţere pe clădiri, stâlpi, copaci, garduri, instalaţii sportive, să se aplece peste marginile fântânilor, balcoanelor etc.
  20. Participanții se vor asigura înainte de a traversa strada.
  21. În drumeţii, participanţii nu vor părăsi grupul și vor urma regulile indicate înainte de plecare.
  22. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau dispariția obiectelor participanților.
  23. Pe perioada taberei copii sunt supravegheați și instruiți de minim un animator la 10 copii, atât în timpul activităților, cât și în pauze și la culcare.
  24. MEDICAL
  25. Nu este permisă păstrarea în camere a medicamentelor. În situația când copilul dvs. este sub tratament pe perioada taberei, medicamentele se predau asistentei/asistentului medical al taberei, iar tratamentul va fi administrat conform prescripției medicului. Ele vor fi administrate și returnate la finalul taberei. Tabăra are o trusă de prim ajutor care acoperă situațiile ce pot apărea și pot fi gestionate de echipa noastră. În cazul alergiilor vă rugăm să precizați natura lor și tratamentul impus de medic. Dacă copilul dvs nu se află într-una din cazurile enumerate mai sus, vă rugăm să nu trimiteți niciun fel de medicament.
  26. Părinţii se obligă să furnizeze informaţii complete despre starea de sănătate a copiilor, posibile alergii, predispoziţii la diferite boli, precum şi afecţiuni cum ar fi lipsa de calciu, anemie, astm bronsic, tahicardie etc.
  27. PROGRAM
  28. Participanții se angajează să participe integral la toate activitățile din programul taberei.
  29. Fiecare membru al taberei este responsabil de păstrarea curățeniei în camera, în spațiile de activități, precum și pe traseul drumețiilor.
  30. Participanţii vor primi o bandană, pe care o vor purta pe toată durata taberei la mână, pe cap sau la gât.
  31. Participanții vor avea o atitudine respectuoasă față de toate persoanele din tabără și nu vor deranja prin comportamentul lor pe ceilalţi participanţi.
  32. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru accidentele cauzate de nerespectarea prezentului regulament.
  33. În cazul în care condițiile meteo nu permit desfășurarea activităților conform programului inițial, organizatorul își rezervă dreptul să modifice activitățile în așa fel încât siguranța și sănătatea participanților să nu fie pusă în pericol.
  34. Încălcarea regulamentului poate atrage după sine consecințele:
    • - coordonatorul va lua imediat legătura cu profesorul însoțitor;
    • - eliminarea copilului din tabără; în acest caz, costurile taberei nu vor fi returnate, iar părinții/tutorii se obligă să recupereze participantul înainte de sfârșitul taberei.
  35. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE
  36. Toate fotografiile și filmările din cadrul evenimentelor (tabere, excursii, ateliere, etc.) sunt proprietatea instituției organizatoare și pot fi folosite în scop de promovare.
  37. Nomad Adventure S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în Sat Mărăcineni, Comuna Mărăcineni, jud. Argeș, înregistrată la Registrul Comerțului, cod fiscal 48829403, în calitate de prestator servicii, având în vedere prevederile din Legea 129/2018 privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal aduce la cunoștință următoarele:
    • - Informaţiile oferite de dumneavoastră ce conțin date de identificare și cu caracter personal vor fi folosite în scopul întocmirii documentelor, în scop statistic, cu respectarea prevederilor legale.
    • - Acestea nu vor fi prelucrate și publicate, pentru informarea publicului, decât cu informarea mea prealabilă asupra scopului prelucrării sau publicării și obținerea consimțământului în condițiile legii.
    • - Stocarea datelor se va face pe perioadă de 5 ani, cu excepția datelor care sunt necesare pentru contabilitate și administrație care vor fi păstrate până când impun normele legale în vigoare.